איך לבנות כותרת מנצחת באיביי זה דיי פשוט אך מצד שני גם מסובך.
לפעמים צריך לבנות כותרת מנצחת מההתחלה, לפעמים צריך לשפצר כותרת מתחרה ולפעמים להשאירה כמו שהיא.
חשוב להבין שכותרת מנצחת באיביי מבדילה אותנו מהמתחרים שלנו.
ככול שנכניס יותר מילות מפתח שהלקוחות שלנו מחפשים, הסיכויים שנגיע אליהם גבוהה יותר, וככול שנגיע ליותר מהם נמכור יותר נקודה.
קסיני זה המוח או "אלגוריתם" מאחורי כפתור החיפוש.
קסיני של איביי מחליט לפי אלגוריתם מיוחד מי יופיע בתוצאות חיפוש ראשון ומי אחרון.
אם אתם חדשים באיביי ממליץ לכם קודם כל לקרוא איך בכלל פותחים חשבון מוכר באיביי.
משהוא שאף אחד לא יודע בוודאות, אפילו לא מי שבנה אותו…
תחשבו על זה שאתם מוכרים צעצועים לילדים, אם השם של החנות שלכם לא יהיה קשור לזה לא יגיעו אליכם לקוחות מהרחוב.
לאן תעדיפו להיכנס? "דני צעצועים" או "דני ובניו" שאלה די פשוטה לטעמי.
אז בואו נבין איך לבנות כותרת מנצחת באיביי בצורה קלה ופשוטה.
אני יכול להכניס כמה מילים שאני רוצה?
איביי מקציבים אותנו בכמות התווים שאנחנו יכולים להכניס לכל כותרת, למה? שלא נכניס מילים לא רלוונטיות.
ההקצבה היא 80 תווים לכל כותרת, לא משנה אם אתה מוכר מתחיל או מוכר וותיק, מוכר במיליוני דולרים כל חודש או כמה שקלים.
יש לך 80 תווים לכל כותרת וחשוב להשתמש פעם בחוכמה.
איך לא בונים כותרת מנצחת באיביי
בואו נתחיל בבסיס ונבין מה אנחנו לא רוצים להכניס לכותרת שלנו באיביי ומשם נתקדם ונבין איך לבנות כותרת מנצחת באיביי.
סימנים: ,!#$% מיותרים לגמרי ולא עוזרים לנו בשום צורה, כן זה כולל אימוג'י.
לא פעם ראיתי אנשים מכניסים אימוג'י לכותרת שלהם.
אז אחרי שהבנו שסימנים לא עוזרים לנו בשום צורה מה הלאה?
רווחים: כל רווח נחשב כתו באיביי אז לשים לב לא להשתמש ברווחים כפולים זה לא ממש עוזר לנו למכור יותר.
גם נראה מצחיק ובנוסף מבזבז לנו אותיות שאני יכולים להכניס במקום שטויות.
מילים: לא להשתמש באותה מילה פעמיים, אין לזה שום ערך מבחינת קידום באיביי
אותיות: בכל הכותרת שלנו האות הראשונה במילה תהיה אות גדולה, נקי בעין וככה איביי הגדירו פשוט כמשמעו.
דוגמא לכותרת לא נכונה מבחינת אותיות: mens gym barbell dumbbell bodybuilding necklace pendant stainless steel
דוגמא לכותרת נכונה מבחינת אותיות: Mens Gym Barbell Dumbbell Bodybuilding Necklace Pendant Stainless Steel
איך לבנות כותרת מנצחת באיביי?
הבנו מה לא לעשות ועל מה חשוב לשים דגש.
הבנו שבבניית כותרת מנצחת באיביי חשוב המילים שנכניס פנימה.
ככול שהם יהיו יותר מחופשות ורלוונטיות הסיכוי שלנו למכור עולה כי יכנסו יותר לקוחות.
אז הגעתם לחלק העיקרי בתורה.
אז בואו נבין איך לבנות כותרת מנצחת באיביי.
Fire Title
תכירו את התוכנה מספר אחת כיום בעולם לבניית כותרות באיביי Fire Title.
Fire Title או בשמה העברית פשוט כותרת אש!
פייר טייטל נותנת לכם את המילים הכי מחופשות באיביי לביטוי שהכנסתם.
לצורך העניין אם הכנסתי: "Chef Knife" התוכנה תשלוף לי מהמאגר של איביי את המילים שחיפשו הכי הרבה ביחד עם המילה "Chef Knife"
לאחר שהכנסתי את הביטוי הרצוי שאני רוצה לבדוק נשאר לי רק ללחוץ על כפתור "חפש"
חשוב לציין שהביטוי שאני מכניס הוא בעצם מתאר את המוצר.
למשל אם אני מוכר מגן שחור לאייפון של נוף אז בחיפוש אחפש מגן שחור לאייפון.
מה שאנחנו רואים זה בעצם זה את התוצאות מהסריקה של המילים הכי מחופשות באיביי עם הביטוי שחיפשנו (Chef Knife)
המילים מסודרות לנו כבר לפי הסדר מהמילה הכי מחופשת שנמצאת למעלה למילה הכי מפחות מחופשת שנמצאת למטה.
כל מה שנשאר לנו זה ללחוץ על המילה לפי הסדר שאנחנו רוצים שתהיה בכותרת.
הממשק הוא נוח מכיוון שאין צורך להעתיק מילה מילה לאיביי, אפשר לבנות את הכותרת בפייר טייטל ואז להעתיק ישירות לאיביי.
אין צורך להעתיק מילה מילה כמו התכונות האחרות, דבר שחוסך לנו המון זמן בתהליך.
ברגע שסיימתי ללחוץ על המילים המחופשות לפי הסדר שאני רוצה שיהיה לי בכותרת נשאר לי רק ללחוץ על כפתור העתקה ולהדביק באיביי.
Fire Title יגיד לכם באיזה מילים השתמשתם כבר ואיזה מילים לא, בנוסף הוא יתריע לכם כמה תווים נשאר לכם לכותרת.
בנוסף יש ב Fire Title טיפים חשובים שמופיעים רדנומלית בכל חיפוש, חלקם מצחיקים וחלקם מקצועיים.
מאיזה אתר Fire Title שואב את המילים הכי מחופשות?
התוכנה שואבת את המילים הכי מחופשות מאיביי עצמו, אין שום צד שלישי בדרך.
כל הנתונים הם הנתונים העדכניים של איביי, התוכנה מבצעת סריקות כל שעה ככה שתמיד הנתונים רלוונטים.
אם למשל קונה חיפש בשנה שעברה מגפיים והטרנד היה מגפי עור, לא יופיע לך מגפי עור, יופיע לך מה שהקונים מחפשים ברגע זה!
בנוסף Fire Title באוטומט שואבת את המילים מאיביי ארה"ב, אבל אם אתה מוכר בעוד זירות כמו: איביי גרמניה, איביי אוסטרליה ואפילו איביי קנדה.
אתה יכול לשאוב מכל זירה באיביי!!!
עכשיו די בקלות הבנתם איך לבנות כותרת מנצחת באיביי בכל זירה אפשרית באיביי.
נעבור לחלק האחרון והחשוב בבניית כותרת מנצחת באיביי שאין את זה לאף תוכנה!
ב Fire Title הכנסנו אופציה לחיפוש כמה ביטויים בבת אחת על מנת למקסם את התוצאות שלכם.
מה הכוונה?
נגיד לצורך העניין שאתם מוכרים סכין שף מפלדה שמתאים במיוחד לחיתוך בשר.
אם תחפשו רק סכין שף זה לא מספיק טוב, למה?
אנחנו רוצים להגיע לכמה שיותר קונים מן הסתם, אז ככל שנתרחב על יותר ביטויים נגיע ליותר אנשים.
ואפילו יותר מזה נגיע לאנשים שמחפשים ממש את המוצר שאנחנו מוכרים.
לכן נפתח את החיפוש המורחב ונכניס כמה יותר ביטויים שהמוצר שלנו מתאר או יותר נכון פוגע אליהם.
מה שהתוכנה עושה היא משווה את את המילים הכי מחופשות בשלושת הביטויים שחיפשתם ונותנת לכם את המילים הכי מחופשות מבין שלושת הביטויים.
אותו תהליך כמו הרגיל רק הרבה יותר אפקטיבי וממוקד.
לבנות כותרת מנצחת באיביי דורש המון ניסיון והמון הבנה של המוצר שאנחנו מוכרים.
לכן דעו מה אתם מוכרים לפני שאתם מוכרים, אל תהיו רובוטים זה יתנקם בכם בסופו של יום.
ההמלצה שלנו היא לעבוד עם Fire Title לבניית כותרות,
עכשיו אתם יודעים איך לבנות כותרות ברמה בסיסית ואפילו גבוהה באיביי,
אבל, אופטימיזציה באיביי בנויה משלל אלמנטים ושלבים שחייבים לעקוב אחריהם אם רוצים לבנות חנות שתגיעה למחזורים של אלפי דולרים,
ואת זה אי אפשר ללמוד רק מהתוכן החינמי באתר, לכן אנחנו ממליצים לכם לעיין בקורס דרופשיפינג הטוב ביותר בארץ, ולהחליט האם אתם רוצים לקחת את התחום הזה צעד אחד קדימה ולהצטרף לקהילה החזקה בארץ בתחום.