איך להתמודד עם לקוחות כועסים בקלות בשירות לקוחות באיביי

שירות לקוחות באיביי הינו הדבר הכי חשוב לסוחר איביי ובמיוחד לאלו שמוכרים בשיטת דרופשיפינג, אז בואו נבין איך להפוך לקוחות כועסים ללקוחות מרוצים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שזה מגיע זה מגיע בגלים ענקיים גובה חמש מטר של לקוחות כועסים ומתלוננים על המוצרים ששלחת.
רוצים לפתוח בקשת החזרה, פיידבק שלילי, המוצר לא הגיע ואיביי חמים עליך גם ככה…
לפעמים קורה מצבים שהספק שלח צבע לא נכון, המוצר היה פגום בשליחה ואפילו לפעמים תוך כדי המשלוח.
אם אתם רוצים להתחיל לעבוד כמו מקצוענים, תמצאו ספק אמין באלי אקספרס.

אם אתם בעלים של חנות באיביי בשיטת המסחר דרופשיפינג אני בטוח שאתם מתמודדים עם הבעיות האלה יום יום.
לדעתי ולדעת הרבה אנשים חכמים ממני שירות לקוחות הינו המרכיב הכי חשוב בכל עסק דיגיטלי ובמיוחד באיביי.
ככול שהשירות לקוחות שלנו יהיה ברמה גבוהה יותר, ידרגו אותנו גבוהה יותר במנוע החיפוש של איביי או בשמו "קאסיני".
איביי לא אוהבים כאב ראש כמו כל אחד.

ככול שיהיה פחות בעיות בחשבון שלכם, פחות התעסקות של איביי סימן שאתם מוכרים אמינים ולכן איביי יקדמו אתכם יותר.
ובפשטות כמה שפחות כאבי ראש לאיביי יותר כסף לכיס שלכם.
תמיד חשוב להיות חכם ולא צודק, יש הרבה לקוחות שישקרו ואפילו יפגעו במוצר תמורת כמה דולרים בודדים.
אני יודע כמה זה קשה להחזיר את הכמה דולרים האלה נטו מבחינת העקרון.
אבל בכל עסק צריך להיות חכם ולא צודק, אז בואו נשים את האגו בצד ונדבר תכלס.

אז איך להתמודד עם לקוחות כועסים ?

  • הקשבה- הדבר הראשון הוא שאנחנו צריכים לתת היא הרגשה ללקוח שאנו מקשיבים ורוצים לעזור לו על הצד הטוב ביותר ובלי להפריע לו תוך כדי, אפילו שהלקוח מתלונן שהוא לא קיבל את המוצר אחרי יומיים שהתחייבתם בכלל לחודש, כן לצערי הרב יש שלל לקוחות כאלה.
  • הוצאת הכאב- תנו לו להוציא את כל הכאב שיש בלבו, ככול שתדובבו אותו יותר, כך הוא יהיה פחות עצבני.
  • הבנה- אולי השלב הכי קשה בסיפור היא להבין את הלקוח שלנו, להבין מאיפה הכאב בא ובמילים אחרות לשים את עצמנו בנעליו, והכי חשוב לבחור באיזה גישה לפנות ללקוח על מנת להתאים את עצמנו אליו.

לעולם אל תגיד ללקוח שהוא טועה, דבר בנימוס תמיד אפילו שהלקוח מקלל אותך *@#$%.
אל תתווכח עם הלקוח, הצע לו פתרון חלופי תמיד!
לפעמים החזר של דולר שניים יכול לעשות את ההבדל בין לקוח מרוצה ללקוח לא מרוצה.
תנו ללקוח הרגשה שהוא ניצח אתכם, שהשיג את מבוקשו, גרמו לכל לקוח להרגיש הכי מיוחד בעולם.
מי יודע אולי הוא הלקוח הקבוע הבא שלכם…
בנוסף, במידה וקשה לכם להתמודד עם לקוחות בעצמכם והחנות שלכם כבר מרוויחה מעט, יש פתרון נוסף שנקרא עובד וירטואלי.
הנה כתבה שתעזור לכם איך לשכור אחד כזה. במידה ואתם מרגישים שלקוחות מגזימים והגעתם למצב שאתם פשוט רוצים להפטור מהם מוזמנים לצפות באיך להתקשר לשירות לקוחות של איביי בשיחה חינם
ו
במקרים חריגים גם איך לחסום קונה באיביי
כדי להפוך דרופשיפינג למקצוע, מזומנים לראות את קורס הדרופשיפינג שלנו ולהחליט האם אתם רוצים לקחת את התחום הזה צעד אחד קדימה ולהצטרף לקהילה החזקה בארץ בתחום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מוכן להצטרף למשפחה?

קבל את התוכן הכי טוב ברשת ישירות לתיבת הדואר שלך.

הצטרף עכשיו