איך לעשות שירות לקוחות באיביי בדרך הכי מהירה ויעילה

שירות לקוחות באיביי הינו הדבר הכי חשוב, החזרות, קיסיים ובלאגן גדול שעלול לסגור את החנות שלנו, אז בואו נלמד איך להימנע מזה מההתחלה.

אנגלית היא לא שפת האם של רובנו ועדיין אנו משתמשים בה יום יום בשירות לקוחות באיביי, שופיפיי או ווקומרס.
שירות לקוחות באיביי הינו הדבר החשוב ביותר ובעל הערך הגבוהה שיש, בלעדיו אתם לא תחזיקו יותר מדי באיביי והחנות שלכם תיסגר במהרה.
האנגלית שלנו לעיתים מהווה מכשול בתקשורת בנינו לבין הקונה או הספק באלי אקספרס.
כדי לחסוך את שירות לקוחות באיביי ממליצים לכם להבין איך לבחור ספק באלי אקספרס.
במיוחד בשיטת מסחר באיביי דרופשיפינג חייבים שירות לקוחות מעולה מכיוון שאנחנו בעצם רק מתווכים ולא המוכרים האמיתים.
אפשר לקרוא עוד על דרופשיפינג כאן.

למה אתם שואלים?

בדרופשיפינג (שאני מניח שזה מה שרובנו עושים) יהיו עוד מוכרים שמוכרים אותו מוצר שאתם מוכרים.
שירות לקוחות באיביי יבדיל אותנו מהמתחרים שיש לנו, לקוח החליט לקנות מכם? מזל טוב!
עם שירות לקוחות מעולה ומנוסח היטב תוכלו להתגבר על כל מכשול: פתיחת קייס נגדכם, פידבק שלילי, בקשת החזרה ועוד הרבה דברים שיפגעו בדירוג שלכם בתור מוכר באיביי ויגרמו לחנות שלכם להיסגר צ'יק צ'אק.
שירות לקוחות באיביי חשוב מאוד לסוחרי דרופשיפינג כמו שציינו, אז לתת את השירות הטוב ביותר.
חשוב להבין ששירות לקוחות באיביי הינו רק פרמטר אחד מהרבה דברים אשר יעזרו לכם להצליח ולמכור יותר באיביי.

מה שירות לקוחות באיביי באופן מקצועי ומהיר נותן לי?

עם שירות לקוחות מקצועי באיביי אפשר להרוויח לקוחות חוזרים וקבועים, כן כן שמעתם נכון!
לקוחות קבועים יכולים להביא בסיס חזק ואיתן לכל חנות באיביי.
לחנות שלי נכון להיום יש כ 280 לקוחות קבועים שחוזרים כל פעם וקונים ממני למרות שאני מאוד יקר ביחס למתחרים שלי.
ההבדל שאני גורם ללקוח להרגיש מלך ושהוא חלק מהחנות ומהמשפחה שלי.

שאתה הולך וקונה שעון של חברת יוקרה אתה יכול לקנות גם שעון מהשוק שיראה לך את אותה שעה.
אז למה אתה הולך וקונה שעוני מותגים?
התשובה היא פשוטה מאוד: חווית הקניה שאתה מקבל אצל חברות מותגים היא גדולה מאוד.
זאת אומרת שאתה קונה את החוויה ולא את השעון.

הפיכת החנות שלך לקהילה אחת הוא הדבר הכי קשה שנתקלים לרוב בעלים של חנויות דיגיטליות בזירות שונות: שופיפיי,מגנטו, ווקומרס ואפילו ויקס.
לקוחות חוזרים מקבלים הנחה קבועה על כל המוצרים ולכן הם תמיד חוזרים, מכיוון שהם יודעים שאצלי הם מקבלים יחס מעל ומעבר.
תעניקו ללקוחות חווית קניה אולטימטיבית שלא ירצו לשכוח.
לא פעם שלחתי ללקוחות חוזרים מוצר אקסטרה עלי בחינם שגרם להפסד ולא לרווח.
הפידבק החיובי שקיבלתי וההמלצות לכל המשפחה על החנות שלי לגמרי היה שווה את ההפסד.

בניהול עסק חייב להבין שלפעמים מפסידים בקרב כדי לנצח במלחמה, או במילים אחרות לפעמים מפסידים כדי לא לפגוע בחנות שלנו.
כל מוצר שלקוח מתלונן אני לרוב מזכה אותו בלי יותר מדי שאלות.
הכמה דולרים האלה לא חשובים יותר מחנות שלמה שאני מתפרנס ממנה…
שירות לקוחות באיביי יכול לעזור לנו להגיע למוכר טופ רייטד סלר מה שיתן לנו בוסט רציני של מכירות.

אז איך אנחנו הופכים את חווית שירות לקוחות באיביי למקצועי?

לאחר שהבנו ששירות לקוחות באיביי זה הדבר הכי חשובת אני רוצה להמליץ לכם על משהוא שלפחות לי שינה את החיים.
תכירו את Grammarly. תוסף שעובד עם גוגל כרום אשר מציע תיקונים בלייב ודקדוק באותיות ואפילו הרכבת משפטים.
בנוסף יש לכם ליסטר שנקרא KalDrop להעלאת מוצרים מאלי אקספרס או כל ספק אחר לאיביי.
הליסטר לאיביי קלדרופ נותן למשתמשים שלהם עשרות הודעות מנסוחות באופן אוטומטי, כל מה שנשאר זה רק ללחוץ על שלח.
מוזמנים לראות את הסרטון שקלדרופ הכינו על פיצ'ר ההודעות המנוסחות שלהם.

 

 

 

 

 

 

שירות לקוחות באיביי עם גרמרלי

הגרסא החינמית מספיקה בהחלט ואין צורך לקנות את הגרסא המשודרגת!
השתמשו בקלדרופ ובפיצ'ר שלהם על שירות לקוחות, במידה ואתם לא צריכים את השירות של KalDrop השתמשו בגרמרלי.
זהו התוסף הטוב ביותר בעולם לתיקון שגיאות כתיב ודקדוק ברמה עילאית בשפה האנגלית.
זכרו שפה על רמה ושירות לקוחות מעולה משדר הרבה יותר יוקרתיות והרגשת שייכות, מה שמעלה את הערך שירות הלקוחות שלכם ואת המכירות שלכם!
אז שמרו על שירות לקוחות באיביי ברמה גבוהה מאוד ונסו להתחשב בלקוח.
אם תצאו בגישה שהלקוח תמיד צודק, דבר זה יעזור לכם להמון כאב ראש בעתיד וים של מכירות באיביי!
בנוסף, אנחנו ממליצים לכם לעיין בקורס הדרופשיפינג שלנו ולהחליט האם אתם רוצים לקחת את התחום הזה צעד אחד קדימה ולהצטרף לקהילה החזקה בארץ בתחום.