איך לחסום קונה באיביי

כל מוכר באיביי צריך לדעת איך לחסום קונה באיביי, אולי היה לכם איתו תקרית לא נעימה, אולי הקונה עשה לכם בעיות בפייפאל, אנחנו חייבים לדעת איך לחסום אותו

ישנם פעמים שאנחנו חייבים לחסום קונה באיביי.
אולי היה לכם איתו תקרית לא נעימה, אולי הקונה עשה לכם בעיות בפייפאל, אולי אפילו זה המתחרה שלכם.
איך לחסום קונה באיביי ? זה פוגע בי? תכף נבין הכל אין ממה לחשוש
לכן חשוב מאוד לחסום קונים מסוימים באיביי על מנת להגן על החנות שלנו ולהבטיח לנו שקט תעשייתי.
בסופו של דבר שירות לקוחות הינו הדבר הכי קשה במסחר דיגיטלי באיביי ובכול זירה אחרת.
אז בואו נלמד איך לחסום קונה באיביי.
ברגע שאנחנו חוסמים לקוח באיביי הוא לא יוכל לקנות מאיתנו, לשלוח לנו הודעה, להציע במכרזים ובקיצור אין לכם שום אינטראקציה עם הקונה.

אז איך לחסום קונה באיביי

תחילה אנו צריכים את שם המשתמש של הלקוח שאנו חפצים לחסום, לאחר שיש לנו את השם המשתמש ניכנס ללוח החסימות של איביי.

לאחר שנכנסו ללוח החסימות של איביי אנו נזין את השם המשתמש של הקונה אותו אנו רוצים לחסום.
אתם פשוט צריכים להקליד או להדביק את שם המשתמש של הלקוח אותו אתם מעוניינים לחסום.
אתם יכולים להכניס מלמעלה ל5,000 לקוחות או את האימייל של הלקוח לתוך ללוח החסימות של איביי.
כול משתמש צריך להיות מופרד ע"י פסיק.

לדוגמא: " bestbuy2019, chinastore123, jokeerworld, ועוד."

לאחר שהוספתם את הקונים שברצונכם לחסום כול מה שנשאר לכם לעשות הוא ללחוץ על "Sumbit"
בעצם כפתור זה חוסם את הלקוחות שהקלדתם מקודם.
אם ברצונכם להוריד את הקונה מהרשימה השחורה, זאת אומרת להוריד את החסימה, אתם פשוט מוחקים את השם שלו ולוחצים על כפתור "Sumbit"

אל תתפתו לחסום כול לקוח שמעצבן אתכם, הפיקו מלימון לימונדה על מנת לקבל לקוח חוזר ומרוצה.
אם יש לכם בעיה רצינית עם לקוח, פשוט תתקשרו לשירות הלקוחות של איביי.
לקוחות שמנסים לרמות אתכם ופוגעים בכם בדיספיוטים, החזרות, פייפאל וכדומה לא לחושב פעמיים ופשוט לחסום באופן מיידי.
אם אתם מתמודדים עם לקוחות כועסים כדאי שתלמדו איך לעשות זאת כמו שצריך. אנחנו מסבירים איך לעשות זאת בכתבה איך להתמודד עם לקוחות כועסים בקלות בשירות לקוחות באיביי.

בנוסף אם אתם מחפשים עוד כלים שיעזרו לכם להפוך לאימפריה באיביי, מומלץ לעיין בתוכניות הלא חינמית שקיימות בדרופי.

Open chat